17 czerwca 1992 roku u zbiegu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej w Warszawie otworzyliśmy pierwszą restaurację McDonald's w Polsce. Tak rozpoczęła się historia, którą nadal tworzymy. Aktualnie w Polsce działa już ponad 600 restauracji McDonald's a nasz zespół liczy ponad 35 tysięcy osób.
McDonald's to nie tylko burgery. Robimy wszystko, aby zapewniać naszym gościom delicious feel-good moments. Tworzymy niezapomniane chwile i sprawiamy, że czują się naprawdę dobrze.
Definiuje nas rozwój, wdrażanie nowoczesnych technologii i cyfrowych rozwiązań, dbanie o jakość, atmosferę i włączające środowisko pracy. Budujemy kulturę doceniania, każdego dnia dbamy o komfort i bezpieczeństwo naszych gości i pracowników.
Jak przetwarzamy dane kandydatów do pracy? https://mcdonalds.pl/ochrona-prywatnosci
Procedura zgłoszeń wewnętrznych sygnalistów: https://praca.mcdonalds.pl/zgloszenia-sygnalistow/
Problems Management Supervisor
Twój zakres obowiązków:
- Nadzór nad procesem Problem Management end-to-end: Zapewnienie spójności i skuteczności procesu Problem Management w organizacji zgodnie z wytycznymi ITIL oraz globalnymi standardami.
- Proaktywne wyszukiwanie i klasyfikacja problemów IT, które wymagają formalnego zarządzania w ramach procesu Problem Management.
- Ocena efektywności procesu i działań Problem Managerów: Monitorowanie wskaźników efektywności procesu, analiza przyczyn źródłowych, ocena skuteczności eliminacji problemów oraz aktualności bazy rozwiązań.
- Rekomendowanie metod i technologii: Wskazywanie i wdrażanie najlepszych praktyk, narzędzi oraz technologii wspierających Problem Management.
- Współpraca międzyzespołowa: ścisła współpraca z Problem Managerami, zespołami operacyjnymi, Service Desk, zespołami globalnymi i lokalnymi, a także z partnerami zewnętrznymi i biznesem w celu podnoszenia jakości procesu Problem Management.
- Nadzór nad kompletnością i aktualnością bazy rozwiązań oraz wiedzy organizacyjnej w zakresie Problem Management.
- Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności procesu, rekomendacji oraz komunikacja z interesariuszami na różnych poziomach organizacji.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, zarządzanie IT, inżynieria).
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze zarządzania procesami IT, w tym Problem Management lub pokrewnych.
- Znajomość metodyki ITIL oraz praktyczna wiedza z zakresu Problem Management.
- Doświadczenie w pracy z narzędziami ITSM (np. ServiceNow, Jira, Remedy).
- Umiejętność analizy przyczyn źródłowych (root cause analysis) oraz oceny efektywności procesów.
- Mile widziane: certyfikaty ITIL, doświadczenie w automatyzacji procesów IT, znajomość narzędzi raportowych i analitycznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację w środowisku międzynarodowym.
To oferujemy:
- W McDonald's możesz się rozwijać i zdobywać nowe kompetencje. To obietnica, którą składamy naszym pracownikom. Z przyjemnością jej dotrzymujemy zapewniając naszym pracownikom różnorodne narzędzia rozwojowe. Chętnie wesprzemy także Twój rozwój zawodowy!
- Jeśli cenisz sobie możliwość wdrażania innowacji, McDonald's może być miejscem dla Ciebie! Chcemy zapewniać naszym pracownikom jak najlepsze doświadczenia, dlatego nieustannie weryfikujemy obecne i wdrażamy nowe rozwiązania.
- Zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę.
- Pakiet benefitów pozapłacowych jak m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy kafeteryjnej.