Lider Gościnności
MDN
Data publikacji: 08.10.2025
Restauracje
Lider Gościnności
Pracuj z nami ramię w ramię!
Adres
Warszawa Radzymińska 94A
ul. Radzymińska 94A, Warszawa

Restauracja McDonald's Radzymińska 94A zatrudni Lidera Gościnności w niepełnym i pełnym wymiarze czasu pracy.

Nie wymagamy doświadczenia. Wystarczy Twoja chęć do pracy i ukończone 18 lat.

McDonald’s Radzymińska 94A Lider Gościnności 5812 - 5980 zł brutto

31 zł brutto/h na start

32 zł brutto/h jeśli posiadasz doświadczenie na tym samym stanowisku w McDonald's

+ 3 zł brutto/h dodatku za brak absencji

+ 20% dodatku/h za pracę w porze nocnej tj. w godzinach 23:00-07:00

Wynagrodzenie 5812 zł - 5980 zł brutto

(Podana kwota zawiera dodatek 3 zł brutto/h za brak absencji oraz ekwiwalent za pranie odzieży roboczej i używanie obuwia)

 

Zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie i uczciwe warunki
  • Wszyscy nasi pracownicy są zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę, zawsze terminowo wypłacamy wynagrodzenie
  • Dostosowanie obowiązków i miejsca pracy do Twoich możliwości
  • Elastyczny grafik i możliwość pracy również w niepełnym wymiarze czasu
  • Realne możliwości rozwoju i awansu
  • Pracę w miejscu, w którym ceni się atmosferę i wzajemne relacje
  • Dostęp do benefitów takich jak:
  • Konkursy dla pracowników
  • Owocowe piątki
  • Premia za polecenie pracownika
  • Zniżki pracownicze (zniżki na wybrane produkty w godzinach pracy)
  • Bonifikarta - (karta zniżkowa do wykorzystania w każdej restauracji McDonald's w Polsce )
  • Karta multisport (do kupienia w przystępnej cenie)
  • Dodatkowa opieka medyczna(skorzystaj z atrakcyjnych pakietów w przystępnych cenach przygotowanych dla Ciebie)

 

Czego oczekujemy?

  • Otwartości i pozytywnego nastawienia do pracy i gości restauracji.
  • Orzeczenie sanitarno-epidemiologiczne - mile widziane
    (Jeśli nie posiadasz, to pomożemy Ci je wyrobić )

Za co będziesz odpowiadać ?

  • Tworzenie atmosfery gościnności na każdym etapie wizyty gościa w restauracji
  • Zindywidualizowane i autentyczne witanie oraz żegnanie gości
  • Nawiązywanie kontaktów z gośćmi oraz aktywne poszukiwanie ku temu możliwości
  • Oferowanie pomocy w trakcie wizyty w restauracji (m.in. asysta przy kioskach samoobsługowych, pomoc dla rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych)
  • Odpowiedzialność za zapewnienie komfortowych warunków na sali jadalnej
  • Monitorowanie procesu obsługi donoszenia zamówień do stolików

Współpraca z innymi pracownikami i kadrą menadżerską poprzez:

  • Instruowanie innych członków zespołu na sali w celu zapewnienia obsługi gości na najwyższym poziomie
  • Przekazywanie innym pracownikom i kierownikowi zmiany konstruktywnej informacji zwrotnej dotyczącej jakości produktów i obsługi gości;
  • Pomoc na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości).